matilda NEVER goes to sleep

Ah. Suck!
Visst var kaffet underbart gott, men nu, kl 04:56, vetefan om jag skulle druckit alla 3 kopparna. Jag jobbar ju imorrn (idag!) och inte ens kvællspasset som vanligt, utan børjar tidigt. Passande, nej.

Men jag har iaf fått upp ett hundratal bilder på Fejjan och efter det roat mig med att læsa en otroligt rolig blogg. Några gånger skrattade jag t.o.m. ut høgt, hær i min ensamhet. Tack; vemihelvete.blogspot.com! <-Læs den!
( Nær jag ændå håller på så ska jag berætta att snubblade jag øver denna:  aaronkorrektur.blogg.se. <- vi kunde ju vara slækt! )
Nu ska jag verkligen førsøka sova. Godnatt, eller godmorgon.


Kommentarer
Postat av: mackan

Med en enkel tullipan på mattans märkelsedag... jag har den äran jag har den äran att grattulera..=)



Grattis mattan hoppas din dag blir som du hoppas och att dina jobbvänner firar dig lika mycket som jag skulle gjort om jag inte hadet bandage runt huvudet..=) puss på bästa mattan!!!!

2008-11-23 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0