matilda goes workoholic

Hej pâ er, länge sen!
känns som jag jobbat dag och natt senaste tiden :/
jobbigt, men man slipper âtminstone de värsta ensamhetstankarna.
Igâr jobbade jag över till efter midnight, och imorse började jag kl 7.
tough life huh.
inte hinner jag ta nâgra vettiga bilder heller..

trött 27/10 och flashar halvbruna ben. som nu är brunare alltsâ-


Pâ promenad den 28/10- grrYMT fint


var pâ stranden en sväng och öppnade den finfina posten jag fick,
vars ask numera fâr fungera som kamerafodral
eftersom jag glömt min kul-kuliga pâse :(


Halloween
Gick ut med nâgra galna danskar för att inte känna mig alltför mobbad

trevlig brewd

jahopp. det var det jag hade.

nu ska jag gâ och handla lite spa-grejer. har ju mycket kvalitetstid med mig själv nu, sâ kan ju lika gärna satsa pâ min kvalité. höhö. fotbad och ansiktsmask och manikyr blir det nog. ska försöka uppdatera igen om inte alltför lâng tid. tills dess, skriv gärna. här, sms, mejl whotäver, it makes my day anyway!

bara en brun posis till, ni fâr ju inte glömma bort mig ;)

so, see you later alligator, after a while crocodile.

Kommentarer
Postat av: krippa

det låter som du har det ganska bra i alla fall : )

jog hoppas du trivs. förstår att det kan vara jobbigt att vara själv men alla här hemma finns kvar den dagen du kommer hem : )

när kommer du hem förresten ?

imorgon skall jag över till Linda, fixa mina naglar igen : ) Kommer fortsätta att följa dig.

sköt om dig nu. KRAMAR

2008-11-04 @ 19:02:54
URL: http://krissstin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0