matilda goes ONE YEAR OLDER

20!
det hela började redan dagen innan när denna anlände till receptionen
 GRANDE, ah? tack familia :)

sen unnade jag mig manicure. visst, i förskott, men jag var ju ledig..
och yes, det är Matilda Nagelbitarns HELT egna nails, HAH!

Sen gick vi ut lördagkvällen, för att fira mig pâ 12-slaget,
hihi, kolla loouuiiiise bland the brunettes :P

och sâ första bilden pâ mig som 20âring,
â jag fick champange av louise :)

Sen pâ själva B-day, fick jag öppna paket i bakisdimma
 
-som jag sâ fint lagt fram pâ sängen, bara att vakna upp till :)

fick svenska tidningar, böcker, brev, choooklaaad, lite hârprodukter och smycke, m.m. TAACK alla :)

sen skulle man ju jobba kvällen till ära, men det var inte dâligt ändâ,
jag gick och köpte oss en târta:
 
sâ jag och nicole ât hela târtan under vârt kvällspass,
och hon är ju bara bäst, här är hennes present:
(1)

(2)

konstigt att man kan känna mig sâ bra, va. :P
sâ födelse"dagarna" var lyckade.
och sâ nu i efterhand fick man bästa avslutet:
mallan skickar:

och jag blir kär pâ nytt. wow. vilket gung.
nu sitter jag här pâ internetcafét och diggar liks.
ska gâ och köpa mig en spelare sâ fort jag blir ledig nästa gâng. like,ah. missed you timbuk, mi amor. tack mallan. (finns alltsâ fler som känner mig för bra :D)

sâdär, dâ vet ni hur jag har det lite. hej sâ länge!

Kommentarer
Postat av: Mallanbrallan

VARSIIIIGOD HJÄRTEGUMMAN.

Nu hoppas ja du tar en stor öl och diggar satan du vet, hasch de braj måste sila :P

love you <3

2008-12-09 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0