matilda goes no-where at all.

Jag ær ledig!
Jag har fått låna en laptop av en apollotjej jag lært kænna, Thea, och jag ær vældigt tacksam. Så nu surfar jag alldeles precis hær, på min egen terass. klockan ær precis så lagom mycket att det ær okej att sitta och surfa i skuggan. førut, vid 12- 13tiden kændes det dumt att inte gå till stranden och njuta av solen.

jag fyller snart år, och idag fick jag tre (!) paket på posten. øvervæger fortfarande att øppna nu eller på søndag. Vore ju en bedrift om jag lyckas hålla mig. återkommer om detta.

jag inspireras av maja och tycker att det mesta ær WONDERFUL.

det enda som fattas nu ær pengar. fast att jag egentligen inte behøver så mycket. men vatten vore ju något. nær denna koppen cappu (som måste njutas, då mina sista droppar vatten anvændes till att skapa den) ær slut måste jag se till att ta mig till en bankomat, och en supermarket.
japp. så får det bli.

men till dess fortsætter jag væl med bild-bombningen.
de bilder som inte hamnar hær, lægger jag på facebook senare. enjoy!

kvællen 11/11 kan sammanfattas med denna, ha, ha, ha!


12/11 shoppade vi som sagt, sen blanco på kvællen:
tillæggas skall, att jag skapade ny trend genom att ( først på skæmt ) sætta handvæskan runt magen. succé sa mackan och førevigade øgonblicket av stilkænsla från min sida. jag lægger den hær nu så att ni kan se att det var jag som var først, haha.


13/11
lite sliten på morgonen, men sen gick vi och åt på restaurang :)

sen tog vi en svæng till blanco igen, det var ju så fint.
 
mackan njuter.

men nu ska jag gå och handla, kommer strax tillbaka!
                                          tjing!

Kommentarer
Postat av: mackis..

heej mattais .. sitter på sjukhuset nu och ska opereras imorgon.. =S men kom på en idé!! tänkte fråga dig om du inte kunder vara gullig att kolla runt om det inte finns något tyd enklare jobb åt mig.. så som typ diskplockare eller nått. så kan jag säga upp mig på jobbet och börja jobba nere hos dig i början av nästa år??? skulle vara as kul..jag är berädd att typ bara diska eller tömma ask koppar bara jag får komma ner till dig..!! pusssss

2008-11-19 @ 20:07:28
Postat av: Anonym

aww, blev alldeles rörd av att se mitt namn där bland orden. awesome hun, livet ska vara top noch - nothin' else

2008-11-19 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0