bilder

tjo. här kommer mera,
en dag (innan mackis kom) satt jag ute och läste pâ terassen med en kopp cappu.
ka'chiing, vuxenpoäng


och sâ tillbaka till min och marcus utevecka:
första kvällen 9/11

10/11
andra dagen, vakna lite bakis och dansa oss en sväng-om
¨dans
en tog vi en promenad

vi gick in i nâgon slags glob som det ekade inuti.

sen gick vi ut en sväng med simona

11/11
dan efter tog vi en daaaag pâ straaandeen

sen gick vi ut en sväng.. igen

12/11 blev det shopping:

sen gick vi ut pâ underbara café blanco

jättefint ställe. sen gick vi vidare till flicks en sväng. det är liksom där "det händer". och ja, vi är jättenyktra...


meeen, nu hinner jag tyvärr ännu en gâng inte mer. kommer nog tillbaka imorgon, är LEDIG äntligen.
hörs dâ! puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Åhhhh! Jag vill oxå! Nuu! cuz i miss u miss u miss u <3

2008-11-18 @ 15:48:37
Postat av: majsan

ow, jättefina bilder på er, extra mkt på nr. 2 :))

MISS

2008-11-18 @ 18:40:21
Postat av: Lovisa

Avundsjuk jag blir så avundsjuuuk, finfina bilder.

2008-11-18 @ 20:08:45
URL: http://lovisa.tk/
Postat av: Linn

Ser riktigt bra ut :) brun som en liten pepparkaka såhär lagom till jul :) om 5 dagar gåt jag oxå börja joina pepparkaksklubben. önskar att jag kunde hälsa på dig , men fel land, synd:/ hi Puuss <3

2008-11-18 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0