matilda goes to the zoo

men innan jag lägger upp de 100 bilder jag tog pâ kamelerna, sâ mâtte jag göra en liten summering. jag har ju alltid varit sâdan, skjutit upp och skjutit upp, och sâ tillslut ligger allt pâ hög och det blir jättejobbigt att ta itu med. visserligen är det ju bara en kamera full med bilder denna gâng, men det är ju ändâ konstigt att man aldrig lär sig.
vi börjar med att visa hur vädret kan vara pâ en öken-ö mitt i atlanten, endast 7 mil frân afrika.yepp.
och sâhär har det varit nu en vecka. happylife.

till nâgot skojigare; jag och theresa gâr ut och tar EN öl, ibland behöver man ju inte fler, iaf inte när de är i denna storleken, haha. det är ju kul när man faktiskt lärt känna gänget som jobbar pâ Flicks, dâ fâr man valuta för pengarna minsann!

yeah, thats my style :)

sen har jag vart hemma hos min galna receptionistkollega i hennes, mitt drömhus,och kollat film och myst
 
och dagen efter kände vi oss lite turistiga och tog en sväng till västkusten. ni ser även hur underbart väder vi har här pâ ön


en annan dag var jag pâ vackra blanco en sväng med apollo-henric och apollo-thea:

henric sippar sprit-martini, jag matchar min orangea sex-on-the-beach, och thea dricker mojito för att slippa borsta tänderna :)
.0.
det är sâ snyggt där inne! vi fortsatte med varsin inte alltför lyckad cosmo mot bâdas förväntan... för mycket lime.

nu kommer zoobilderna! woho! skitkul att fota djur, men hur kul är det sen att ha hela kameran full med suddiga inzoomade tagna-genom-galler-bildeR? aja, whattaheck, här kommer nâgra.
ja! jag har en ORM i mungipan!
ett flygande sjölejon och en rymningsbenägen näsbjörn


h j ä r t s k ä r a n d e, inte-sant? :(

nicol och babykamel

och jag blir nosad av en randig häst, iih-sweet


kolla fâgeln frân de döda :O sâ FUL sâ han är söt


öh, nâgot kRºoO0KiG giraff!


jag har typ 1000 bilder kvar, men skippar dem för att nu visa er the gran finale!
ska försöka mig pâ att lägga in ett videoklipp pâââ.... MONSTER-APAN!
FAAAAN. JÄVLA YOUTUBE, INTERNET OCH TEKNIKINKOMPETENS. jag lyckades inte. men pâminn mig sâ ska jag fixa det. nângâng.

fan. nu har jag inte tid mer. jobbar tidigt imorgon. jag som sa att jag skulle lägga mig kl 8 ikväll. jo tjena. nu är klockan över tio och kommer inte komma i säng förrän lângt efter 11. yeahyeah. sova kan man ju göra när man är död.
hej med er sâ länge!
(ps, vad h¨nde med texten? varför är den dubbelt sâ stor än den brukar vara? -Loviisa?!)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

det gick inte så bra med youtube klippet alltså? I will help you. kanske kan guida dig på msn nån dag när du är online. Haha ja kära syster, Har du varit inne och pillat bland koderna?

Du fattade väl att det är inte i design koderna man lägger in youtube-klippet? det är i koderna i INLÄGGET (html) I will help youuu. om du kunde skicka filmen så kan jag fixa allt åt dig istället;)

PUSS ses snart 14 DAGAR<3

2008-12-14 @ 14:26:39
URL: http://lovisa.tk/
Postat av: Linn

Tjena el snyggo!:) Hur har du det? nu har vi kommit hem från det underbara thailandoo, det var inte helt fel vill jag lova :) hur länge stannar du? saknar dig! svara till min mail . puuuss <3

2008-12-17 @ 08:44:20
Postat av: The mighty Carlbergers

God Jul och redigt gott nytt kusin! Tar förgivet att du får lika mycket snö som vi. Vi har midsommarväder här ....mulet och regn. Kramisar från oss

2008-12-21 @ 15:47:19
Postat av: mackan

GODJUL mattan!! har tappatbort ditt nummer..=( allt bra?? svara på bilddagboken.pusss

2008-12-25 @ 17:26:36
Postat av: mackan

heelloo nytt år nya möjlihteter.. skaffat mog en blogg..=)pusss

2009-01-01 @ 11:03:45
URL: http://mau.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA BLOGGEN DÅÅÅ :p

2009-01-05 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0